Basic Fit

Firing up the community

#OpenMijnFitness

Na maanden van sluiting van fitnessclubs door de autoriteiten vanwege de covid-19 pandemie, vroeg nummer 1 fitnessbedrijf Basic-Fit aan Whyte om de stem van sporters te laten horen.

We lanceerden een social media campagne (#Openmyfitness) met een consumentenuitdaging en ambassadeursactivatie.

Aangevuld met stakeholder outreach droegen de PR-acties bij tot de heropening van de clubs.

Na maanden van sluiting van fitnessclubs door de autoriteiten vanwege de covid-19 pandemie, vroeg nummer 1 fitnessbedrijf Basic-Fit aan Whyte om de stem van sporters te laten horen.

Fitness heeft een impact op de fysieke maar ook op de mentale gezondheid.  Een Basic-Fit onderzoek heeft trouwens aangetoond dat niet langer naar de fitnessclub kunnen gaan mensen verdrietig en gefrustreerd maakt.

Fitness en sport in het algemeen maken dus deel uit van de preventieve gezondheidszorg en stimuleren de immuniteit.

Whyte Corporate Affairs heeft op vraag van Basic-Fit een campagne gelanceerd om het belang van sporten te onderstrepen en bijgevolg actie ondernomen om de Basic-Fit fitnessclubs terug te openen in tijden van Corona.

NIET GEVONDEN WAT JE ZOCHT?

Onze andere case studies

We horen graag van je.
Laten we communiceren, samen.